Logo

Здравословни десерти, които да имате под ръка

октомври 22, 2022

Когато създавате здравословен десерт, искате да се съсредоточите върху добавянето на възможно най-много богати на хранителни вещества съставки, без да жертвате вкуса и текстурата. Използването на съставки, богати на витамини, минерали, фибри и фибри, няма да отслаби крайния продукт и ще направи десерта по-засищащ и удовлетворяващ. Например Рейчъл Хартли, сертифициран консултант по интуитивно хранене и собственик на Rachael Hartley Nutrition, предлага шоколадовите бисквитки да се правят с пълнозърнесто брашно или влажна торта с богати на витамини сладки картофи. Има много вкусни здравословни десерти, от които да избирате и повечето от тях не изискват големи умения. А ако нямате времето, то винаги може да си поръчате кето бонбони.

Пудинг от авокадо

Пудингът с авокадо е вкусен десерт без млечни продукти, приготвен само с пет съставки. Приготвя се лесно и може да задоволи желанието ви за шоколад без допълнителна захар. Освен това е веган, палео и без глутен. Пудингът с авокадо е чудесен за хора, които следят калориите си или са на диета.

Ябълково пюре

Ябълковото пюре е чудесен здравословен подсладител и може да се приготвя в различни ястия. Можете да го направите сладко или солено, в зависимост от вашия вкус.

Плодова салата

Можете лесно да направите плодова салата като здравословен десерт с плодове, които вече имате под ръка. За да стане по-интересно, разбъркайте плодовете в салатата, като добавите различни текстури. Опитайте се да включите в него хрупкави плодове като ябълки, както и меки плодове като банани. Също така е добра идея да добавите малко гръцко кисело мляко към него.

Печени праскови

Прасковите са едни от най-вкусните плодове за ядене и са отлични за вашата диета. Те са добър източник на витамин С и Е и са с високо съдържание на разтворими фибри. Освен това са с ниско съдържание на калории и са богати на калций. Това ги прави идеален десерт за диети.

Бананови чаши

Банановите чаши са здравословна алтернатива на традиционните шоколади. Тези вкусни лакомства са вдъхновени от популярните сладоледени бонбони и чашите с фъстъчено масло, но с повече здравословни съставки и без добавена захар. Това са веган лакомства с ниско съдържание на въглехидрати и без захар и със сигурност ще задоволят всеки любител на сладкото.

Ябълково пюре, разбъркано в кисело мляко

Ако се опитвате да спазвате диета, ябълковото пюре, забъркано в кисело мляко, е чудесен вариант. Тези вкусни лакомства са пълни с естествена сладост и могат да бъдат здравословно лакомство за десерт или закуска. Номерът е да сте наясно с размера на вашата порция. Въпреки че ябълковият сос е вкусен и изключително сладък, не е добре да се консумира повече от четвърт чаша наведнъж.

Крамбъл на овесена основа

Крамбълът на овесена основа е чудесна здравословна алтернатива на традиционния крамбъл. Топингът може да се направи с помощта на валцувани овесени ядки или нарязани на стомана овесени ядки. Могат да бъдат и без глутен. Не забравяйте да изберете органични валцувани овесени ядки, ако е възможно. Можете също да използвате пълнозърнести брашна, въпреки че те ще променят структурата на крамбъла. Добавянето на щипка веганско масло или кокосово масло също ще помогне за придаването на перфектната текстура на крамбъла.

Сходни публикации

tagclock linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram