Изработката на плоскости, които да послужат за рекламни материали, винаги е било добра стратегия, ако имате за цел да популяризирате бранда си. И двата материала, MDF и PVC, се използват широко в рекламната индустрия, MDF е плоскост от дървени стърготини със средна плътност, докато PVC е поливинил хлорид. И MDF и PVC плоскостите за POS стелажи, разказват от Dimeko, имат дълга история както в рекламата, така и в интериорния дизайн. Нека да видим какви са им свойствата и как могат да ви помогнат да си покажете продуктите и услугите в най-добрата им светлина.
Безспорно едно от най-важните неща, когато става въпрос за рекламен материал е възможността му да бъде оцветен. По MDF плоскостите не може да се рисува и да бъдат оцветявани, но могат да бъдат изцяло боядисани, което не е никак малко. ПВЦ плоскостите от своя страна могат да бъдат боядисвани и по тях да се рисува.
MDF плоскостите се правят от дървен материал, произхождащ от малки клони. Те се натрошават на съвсем дребни стърготини, които впоследствие се оформят в твърда плоскост. Цената на този материал е по-ниска от цената на дървесината. Освен това, ако искате да закачите MDF плоскост за стена или да забиете гвоздей в нея, тя няма да се разцепи, защото не е съставена от една основна плоча, а от много на брой дребни елементи. Затова пък, MDF плоскостите се чупят по-лесно от дървените, така че това също трябва да го имате предвид.
По-ниската цена е причината за популярността на материала. Ако купувате една единствена дъска или плоскост, най-вероятно няма да ви интересува колко е по-евтина от изцяло дървения материал. Ако обаче сте решили например да популяризирате новия ви продукт чрез POS стелажи, поставени в огромен брой магазини в страната, то тогава цената на материала за изработката на POS стелажа ще ви е изключително важна.
MDF плоскостите са леки за пренасяне, което ги прави перфектен избор за рекламно пано или стелаж. Грундирането и боядисването осигуряват на MDF плоскостите тънка защитна обвивка. Външните ъгли обаче са слабите места на MDF плоскостите, тъй като тези зони са податливи на начупване и ако изберете рекламните ви пана да са изработени от такъв материал трябва да го имате предвид.
Поливинил хлоридът или PVC е лист, изработен от пластмасов композитен материал. Макар хората да го свързват най-вече с тръби, този материал се използва и за редица други неща. PVC плоскостите са леки и издръжливи. Изработват се кухи отвътре, както и такива с пяна сърцевината. От външната им страна може да са гланцирани или матови. Те притежават ниско термично съпротивление.
PVC материалите са рентабилни и са по-евтини в сравнение с дървените плоскости. Освен това кухите модели са на по-ниска цена, отколкото тези, които са с пяна. Разликата между двата вида е предимно в здравината. PVC плоскостите се почистват изключително лесно и не задържат почти никакви петна. Те са водоустойчиви и антикорозионни. Това на практика означава, че ако приберете рекламните ви плоскости на място, където има някаква влага, те няма да се амортизират бързо. Освен това PVC материалът е устойчив на гниене и по този начин издържа по-дълго, без да причинява щети.
Трябва да имате предвид, че PVC плоскостите не са издръжливи на огън и на горещина. Материалът се огъва и деформира, ако е подложен на много високи температури. Друг недостатък на PVC плоскостите е фактът, че може да се надраскат лесно и да не може да се прикрие. Всички тези качества, превръщат PVC-то в предпочитан материал. Ако и на вас ви предстои да изработвате рекламни материали, POS стелажи, кутии и тн., се надяваме, че сме ви помогнали да научите малко повече за PVC и MDF плоскостите и панелите.
Цялата информация ни беше предоставена от: https://dimeko.com/